Saturday, April 21, 2012

Another 2 days

Salam.

Lagi 2 hari!!
yes, lagi 2 hari due date n aku rase sgt nervous..
skg ni masih blom ade tande.
yg agak sdeh, baby aku skg dlm keadaan melintang..
senin ni check up kat GH melaka and see ape doctor kate
menurut kate nurse yg check aku kt umah semalam, kalo mase check kat sepital sok still melintang,
kemungkinan utk operate tu adalah besar.operate???ayak...

aku mmg kalo bole nak lahirkan my baby secare normal i/o cesarean..
tp skg aku redha dgn ketentuanNya..
aku hanye mampu berdoa..
yela, dlm time2 camni kdg2 da xbole nk pk ape
yg aku harapkan, baby n aku selamat..
sape yg xnak tgk baby sendiri..
actually my family agak risau, tp dorang bg semangat, n doakan due2 nye selamat..
thanks to my family n hubby..also to my frens...

kdg2 air mate tetibe mengalir..memikirkan keadaan baby..
harap2 sumenye berjalan lancar..
sgt x sabar nak tgk anak ini lahir di muka bumi
Ya Allah..permudahkan segalanya..
Amin...;')

Stop dulu smpi cnie, later sambung lagi k u ollss..

No comments: