Monday, January 17, 2011

Kesian adik Azfa

Evening frens..
So tired today.
Anta adik ke ILP bukit katil...n guess what.Die cam xbese dok asrama, so cam janggal ler..
Aku soh g makan die kate ''nanti dulu''
geram plak aku.
asek ckp nk tuka cos..i said, no!
aku bagi kate2 semangat for him.dulu aku blajar pn mule2 camtu gak..
bawak duit rm 10 je(ade..mase sem ke bape tah)
survive jek..ko laki xkan xbuleh kan..
then aku ckapla lagi..(ala2 orang yg byk experience-mmg pn)
mak n abah nak tgk ko bejaye.jgn hampekan dorang.
duit da byk abes utk ko ni (ikhlas ke x ni??haha.kidding k..)
Anyway..mmg doakan yg terbaik utk die..
biar die kuat semangat, cekalkan ati..

Tp kesian gak ar kat die.ade ke patot, bagi loker yg cam da xbuleh nak dipakai.
lock pn xbole..n plak tu, ade dlm 10 org 1 bilik!mak oi.
tp td tgk ade 7 org jela.yg 3 lagi xtau mane pegi.
Jgn risau pa, mule2 je rase camtu.lame2 sure ok punye..
btol x kawan2??
Nak solat jap.

**tekak da rase semacam je ni.cam nak demam pn ye.maybe telampau penat.

stop cnie dulu yer..
Wassalam..

No comments: