Monday, January 17, 2011

Nak ikot gak..

Blom tdo lagi.. actually td da begayut(kat fon okeh, bukan pokok) with my fiancee..
aleh2 aku yg terlelap.
pastu mak aku kejutkan aku, coz tgk posisi aku tdo cam plek(hambek ko ayat skema-posisi)
and i just switch on my netbook..(my harte yg berharge..thanks TM.huhu)
Today my fiancee ade family day kat seaferer.btol ke aku eje ni??
so agak 'berBESAR' ati gakla..die g sorang jer..(x ajak pn)
so faham2 sendiri dahla..
sdey...nak itot gak..
xpela..sye tetamu x diundang.jgn marah bang.kidding(ke??)
n beliau pn ade cter yg beliau g lepak2..dgn dayang2..oops.bukan, dgn staff beliau.
walaupn dgn staff, sy rase sgt cemburu okeh!besela, pompuan.
jgn amek ati bang..saje je nak express kat cnie.
em..dats all...ati ini agak sdeh hari ini ye kawan2.
kenape?jawapannye adalah seperti di atas.

anyway, sye tetap syg abg azrulnizam.
i believe u dear(dalam ati ade taman..)
nite everyone..

wassalam..;)